31 Jan 2011

Awek Lurus Sangat Pun Tak Boleh Der..

Situasi : Sepasang couple tengah memandu di highway Ayer Keroh telah di tahan polis.


Si Balak : Ada apa masalah encik ?

Polis : Anda di dapati memandu melebihi 110km.

Si Balak : Mana ada encik, saya cuma pandu dalam 100km jer.. mungkin meter saya rosak kot..

Awek : Abang tak baik tipu polis tu.. tadi kan abang pandu lebih dari 150km??
 
Polis : Saya juga akan saman encik kerkenaan lampu brek encik yang tak berfungsi…

Si Balak : Yeke lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik… minta maaf, nanti saya betul kan..
 
Awek : Abang,, kan abang dah tahu berkenaan lampu tu rosak 2 minggu lepas?? saya sendiri beritahu abang..


Polis : Saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang..

Si Balak : Saya baru je bukak encik. masa encik tahan saya…
 
Awek
: Abang ni.. kan abg tak pernah pakai tali pinggang.. tak baik tipu encik ni..



Si balak yang tak tahan dengan kerenah awek nya terus melenting.



Si Balak : Diam lah kau! semua kau nak bagi tawu polis.. kau nak aku kena saman apa?? lurus bangang betul kau nih.. Budusss, aku tepok pale kau kang !!!@#$%^

Polis : Cik,, selalu ke balak cik marah marah macam ni??

Awek : tak lah.. dia jarang marah saya. kalau marah pun masa dia STIM GANJA jer…



p/s : cari awek yang tak berapa nak lurus.. hakhak! :P

klik LIKE sini:)

11 ulasan:

  1. wakaka...
    baek giler awek dye..
    haha..
    polis 2 pown kepoh..haha

    BalasPadam
  2. haha.....
    ade gak org mcm nie.......

    BalasPadam
  3. ha3, bahaya2.. nnti kisah dlm kelambu pon dia crita

    BalasPadam
  4. achilles monoloules : hahahahaha!
    budak botak : tu memang nak kena lempang tuh.. haha..xD

    BalasPadam
  5. HAHAH.. gila gila lawak.kuikuii :)

    BalasPadam
  6. namasayaiqa : haha. sape punya awek la cmni. :P

    BalasPadam
  7. aduhai.. ada jugak org macam ni..huhu

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Best nih.. :D

x

Jom Like Facebook :)